Wszystkie zamówienia przyjmujemy faxem lub mailem.
W Państwa mailu powinny zawierać się następujące informacje:
- Nazwa produktu
- Potrzebna ilość
- Dane do wysyłki wraz z nr telefonu do osoby kontaktowej dla kuriera
- Dane do faktury
Zamówienia wysyłamy po zaksięgowaniu się wpłaty na naszym koncie bankowym, lub za pobraniem. *
*Uwaga! Opcja "pobranie" nie dotyczy sztukaterii wewnętrznej NMC, ORAC, MARDOM oraz sztukaterii produkowanej pod indywidualne zamówienie.
W przypadku przedpłaty na konto wystawiamy fakturę proforma, na podstawie której klient wpłaca pieniądze na konto. Prosimy w tytule wpłaty podać nr faktury proforma.
W celu przyspieszenia realizacji zlecenia prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty mailem.
Okres oczekiwania oraz koszty związane z przesyłką ustalane są każdorazowe przy przyjęciu zamówienia do realizacji, o czym informujemy klienta drogą mailową wraz wystawioną fakturą proforma.
Po odebraniu towaru, klient w obecności kuriera ma obowiązek sprawdzić zawartość przesyłki.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, prosimy wypełnić odpowiedni protokół szkody, (każdy kurier ma taki druk przy sobie), następnie prawidłowo wypełniony formularz przekazać nam w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki.